Busy week


Nu var det ett tag sen jag bloggade.

Det har varit fullt ös denna veckan och som sagt på Tisdagen så kom Zack Goldsmith som är en riksdagskandidat för Richmond park och en miljökämpe. Så han hade en föreläsning om miljön och så fick man ställa frågor. Lite inressant iallefall sen efter skolan så gymmade jag och Sandra i en timma och sen bar det av hem, duschade och la på en ansiktsmask och sen pluggade.

Onsdag:
Var i skolan som vanligt o sen vid femtiden när jag slutade så gick jag, Maria och Julia ner till bion Odeon och såg på New Moon, helt okej var den och scenen med Jacob var bäst! Efter bion så blev jag och Julia hungriga så vi åkte till Sheen och åt på en pizzeria där och servitören, han var som en gam som cirkulerade runt oss och frågade hela tiden: "Are u ok?" Man blev faktiskt stressad av att se han men annars var det gott. Pluggade även på mitt samhällsprov i 3 timmar sen när jag kom hem.

Torsdag:
Var kvar i skolan till tre, slutar egentligen halv elva men skulle göra ett samhällsprov så det blev bara att vänta. Efter det så gick jag och Sandra o tog en fika på Costa o pluggade, blev klar med spanskan. Gillar att dom spelar julmusik på Costa så mysigt!
När vi hade pluggat o fikat klart så åkte vi hem till mig och tittade på The Holiday.

Idag så ska jag o Sandra förbereda oss för PARIS imon o åka till Teaco o köpa med oss Ben o Jerry glass! Man får 2 st för 3 pund, super billigt! Sen ska vi åka hem till Sandra o titta på Xmas filmer o tjocka oss.

åhh tänk imon när jag och Sandra är i Paris! Helt sjukt ska bli så himla kul även om man inte kommer fatta någonting haha.



Zack Goldsmith and Prince Charles


New Moon                 Gingerbread
         



Såg det idag att alla löv är borta från träden!
Har bara gått en månad ju 22/10 - 27/11

See u later 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0