No more wild tigers???

Så jäkla arg för denna artikeln:



Hur fan kan man döda ett oskyldigt djur och skylla på att det var "självförsvar" när han själv går in i tigerns rivir och tar dens mat? Att människorna inte fattar att tigern går till angrepp för att människorna pressar ut den från tigerns område och tigern tar människornas boskap för att människorna har dödat all rådjur o annan vilddjur som tigern äter. Att människorna breder ut sig och tvingar tigrarna att "hitta ett nytt hem" för att människorna ska ha sin jävla rikedom och största platsen, huset.
Ska det inte finnas några vilda tigrar pga människans ego?!
Det här gör mig riktigt förbannad och man skäms av sin egen art!
Skandal.

Hoppas att ni annars har haft en trevlig julafton, min var riktigt trevlig och mysig. Gott med all julmat och Aladin chokladpaket haha. Fick många fina och bra julklappar som jag blev jätteglad över.

På Juldagen så blev det hem till min moster för att fira hennes födelsedag så nu har vi haft en långhelg med släkten som det blir varje år men jag trivs med det, är glad över den släkt jag har och at vi alltid har roligt tillsammans.

Idag vaknade jag ett och så duschade jag o åkte sen in med mammi och tittade runt lite i frölunda Torg, kan knappt vänta tills New Yorker har öppnat! Senare på kvällen så träffade jag Amanda och Robin så åkte vi till Valhalla och bowlade o det var kul fast jag kom sist haha. Föjde med hem till Amanda sen och tittade på film: Bröllopsduellen.

Imon blir det in till stan vid kl 1 och fika med Micha och Amanda och sedan vd sjutiden åka och titta på Antons hockeymatch.

See u Later...

Kommentarer
Postat av: Micha

Men jävla bög idiot!!! Hoppas någon dödar honom och äter upp honom!!!

2009-12-28 @ 00:02:21
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0