In school

sitting in school right now...Vantar pa att nagot kul ska handa, Hade ingen IP lektion imorse och tur var val det for tack vare trafiken sa var jag tjugo min forsenad men fick sen reda pa nar jag kom till skolan att lektionen var installd. Har suttit har och degat nu i tva timmar och alla andra har lektion (varfor ar det alltid sahar pa tisdagar?) men snart kommer Julia sa da ar jag inte ensam langre, Jippie!

Har bestamt mig nu for att jag vill farga tillbaka mitt har till min naturliga farg: Blond!
Jag har anda haft samma bruna farg i 3 ars tid nu sa skulle vara kuul med en forandring och aterga till sin normala harfarg. Har spannat in Serenas harliga harfarg i Gossip Girl serien och I would kill for her hair!!


Serena in Gossip Girl 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0