Home!

Bara så att alla vet så är jag hemma nu!

Men det var besvär med flygplanet igår så vi landade i Göteborg kl halv två när vi igentligen skulle landa i Göteborg kl nio så vi var ungefär 4 h försenade så stackars pappa och farmor satt där och väntade på flygplatsen. Anledningen till förseningen var att en dörr inte var riktigt stängd så där stod vi på startbanan och piloten drog på full gas (haha) men åkte bara ngr meter innan vi fick vända tillbaka. Och personalen sa att det skulle ta fem min men där satt vi i en timma och så försökte dom igen men då uppstod samma problem som tidigare så då blev det ytterligare en till timma i väntan. Sån tur var så träffade jag Julia F från min skola så vi satt där och var allmänt irriterade men var ändå trevligt att träffa någon man kände annars hade jag börjat prata med någon random på planet.

Sen "kom dom på" att vi kan byta plan så då fick dom ta allt bagage och flytta över till det väntade planet och så fick vi åka med bussar dit men allt gick väldigt snabbt efter att dom hade kommit på den strålande iden att byta flygplan. Så inom 1,5 h så var vi i Göteborg, Landvetter.
Stämningen på flygplanet var riktigt go faktiskt, det var ju fullt med göteborgare så alla drog ju lite skämt här o var. Och när vi äntligen kom iväg så klappade alla händerna haha.

Så idag har man varit lite sleten och inte gjort så mycket. Amanda kom förbi på "morgonen" för att se om jag hade kommit hem, Var jättekul att se henne igen efter dessa två månader! Och ikväll ska jag på väg till tjejmiddag hos Amanda och äntligen träffa tjejerna ska bli kul.

Så nu sitter man här och har precis sett Jul med Shrek och nu Shrek 2.
Är lite snö i Götet för ni som undrar så här kommer lite bilder!









Home sweet home <3

See u later...

Kommentarer
Postat av: Amanda

aw jätte kul att se dig med! och det var roligt på tjejmiddagen :) <3

2009-12-20 @ 01:39:33
Postat av: elin

vi har visst mer snö än er, här syns inte gräset i alla fall! (;

2009-12-20 @ 17:14:48
URL: http://eingemarsson.blogg.se/
Postat av: Micha

Fina bilder :)

2009-12-20 @ 17:50:26
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0