From London to Göteborg

Ett sista blogginlägg innan jag ska börja ta mig till flygplatsen, snön är inte så farlig här så bussarna och allt borde gå som planerat men det kan vara lite försenningar så därför åker jag redan kvart i tolv härifrån för att jag ska komma i tid till flygplatsen där mitt flyg lyfter kl 18.00.

Enligt min plannering så ska jag vara framme på flygplatsen 14.12 och då får jag försöka äta någonting och så har jag med mig min bok, det är ialelfall bättre att vara tidig än försenad för jag vill inte vara med om samma mistag som förra gången då jag fick stressa ihjäl mig och nu kommer det säkert vara mkt folk ute. 

Var nyss nere och åt "frukost" bestående av engelsk julmat från igår. Var heltokej men lite konstgt att äta som frukost.

Nä nu ska jag packa ner datan så ....



see u soon in Sweden!

Kommentarer
Postat av: Amanda

wohoo nu är du snart på väg hem :D <3

2009-12-18 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0