Victoria Secrets Fashion Show

Sitter ihopkurad i soffan med en kopp te och tittar på Victoria Secrets storslagna modevisning, Helt magisk! Och verkligen värd att se om man är modeintresserad. Great music and nice underwears. Och det är faktiskt en svensk som är med i "änglarna" på modevisningen: Caroline Winberg. Hon har ju varit model för D&G, Versace, Armani, Cloè ja ni fattar.

Fashion & music = the best things in the world!

När jag klickade upp internet nyss så fick jag se en bild på Miley Cyrus på http://kandisnytt.msn.se/ och herregud vad hon ser ut, rent ut sagt hon ser förjäklig ut! Egentligen fattar jag inte varför hon är så himla känd? Hon har gjort den Hannah Montana men come on Disney producerar såna barnstjärnor årligen, det kommer 10 st nya nästa år och året efter det, bland blir man faktiskt trött på dessa Disneykändisar.tjänar pengar för ingenting.
Eller vad tycker ni?

Var inne i stan tidigare idag med Micha och Jonatan men hittade ingenting.
Jag vill tillbaka till London och shoppinaffärerna, i miss New Look! När jag kommer tillbaka så kommer jag göra New Look till ett miljonärföretag haha. Har spanat in 2 st väskor där, ett par linnen samt ett par leggins.
Och vet ni vad? Jag gick nyss in på den sidan och vad är inte sidan täckt med om inte the best word in the whole world: Sale!
http://www.newlook.co.uk/navigation/homepage.aspx
And I am not there! they have 1/2 price footwear, 1/2 price tops!!!!! do u guys realise how cheap that is??? shoes for 6 pounds!, tops from 7 pounds! OMG!!!!!!!!!!!!! I am getting panic over here!

Nä nu får jag stänga ner New Look sidan och tittade på A Cinderella Story som går på 3:an just nu.
Just det! Imon är det ju New Years Eve!


Caroline Winberg på Victoria Secret`s Fashion Show.


Miley Cyrus.


Min blivande rosa väska! Tänk vad snyggt och gå med tex en svart
sommarklänning och sen ha den här väskan hängandes över axeln!


Min andra väska på New Look!!
Can`t wait to buy them!


Och min tredje väska!!!! fast den kommer från River Island och kostar
34 pund så jag har inte bestämt mig än men visst är den snygg??

See u later
Time to go

Kommentarer
Postat av: micha

vad kan man hitta den rosa väskan! :o i love it!

2010-01-01 @ 18:06:22
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

rättare sagt finns det små såna rosa väskor? XD

2010-01-01 @ 18:07:50
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: www.yolandaas.blogspot.com

River Island e fan bästa stället o köpa väskor :)

2010-01-19 @ 20:29:26
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0