Pictures from a Xmas feeling London!


                                     

                                   








Har precis duschat och kom in i ett varmt gött rum. Var nyss nere och åt mat samt pratade med min värdmamma om att det var snö i Sverige och om "snökatastrofen" här i England förra året med några decimeer snö och jag sa det att dom svenska tidningarna hade gjort ett skämt om det och så. Sen pratade vi om Joe i X-Factor och så, kul!

Sedan så hade dom tagit hem ett spel från Sri Lanka som jag, Marielle och värdsonen spelade. Det var faktiskt riktigt kul och lätt att förstå men man måste öva på det om man ska bli bra, det var inte helt lätt alla gånger. Men som sagt det var roligt!

Nä nu ska jag återgå till mitt eviga pluggande!

See U later...

Kommentarer
Postat av: mam

Härliga julbilder på London! ,man blir shoppingsugen

2009-12-16 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0