Bye London and hello Göteborg!

Wooow Nu snöar det en hel del här i London - började klockan nio som dom hade beräknat på radion och det sägs att det ska bli upp till 10 cm imon (wooho). Jag hoppas bara att Londonborna lärde sig en läxa förra året så dom kan få bussarna och tågen att fortsätta gå även när det är pyttelite snö ute. Så jag håller tummarna för att bussarna går imon eller att snön har regnat bort.
För vad ska jag göra om varken tågen eller bussrna går?? PANIK! Men det ordnar sig säkert. Dom har ju varit medvetna om det här.

Har testpackat mitt handbagage och det ser bra ut, får plats med allt även om det mesta är julklappar och min data tar i o försig upp mkt plats. Jag har inte med mig en enda grej till mig själv men halva min garderob är ju där hemma så det är lugnt! Fast ska försöka klämma in lite kläder i handbagaget.

Mår bättre nu! Imorse var det ett helvete när jag skulle resa mig upp från sängen för då helt plötsligt så svartnade det för mina ögon och världens huvudvärk kom och huvudet bara dunkade samt att jag inte kunde se så det var bra att lägga sig ner igen och därmed missade jag mitt Org o Led prov! Men har snackat med läraren och kommer få göra det efter jullovet. Men det var riktigt läskigt när det hände så jag sov till tio då jag sedan reste mig sakta upp från sängen och då kände jag mig bara lite yr men ändå ok så jag släpade mig till skolan för skolavslutningen kl 14.00 men innan dess så tog jag och tjejerna en lunch i Richmond.

Ikväll så har jag känt mig helt bra så jag och tjejerna åt på Giraffen för att säga hejdå till Sandra som åker hem till Halmstad och inte kommer tillbaka *snyft*.  
Kommer sakna henne så grymt mkt och vem ska jag nu ta en dubbelfika med? Vem ska jag nu ha tjockiskväll med? Vem ska jag nu dra mina tråkiga skämt med? Vem ska jag nu gå till Twickenham med? Vem ska jag nu ha spanska steg 4 med o inte fatta någonting? Vem ska jag nu plugga med? Buhu kommer börja böla om jag skriver mer...*stortjuter*

Nää Vi har bestämt att Sandra ska (ska och ska hon har inget val!) att hon MÅSTE komma till London på vårterminten! Och även på sommaren så ska hon komma upp till Göteborg har jag bestämt och vem vet kanske åker jag ner till Halmstad till och med!

Klockan är halv elva nu ska nog gå och dra mig. Ska ta en buss härifrån tjugo över ett men får nog ta en tidigare pga snön.

Can't wait go get home!


Jag med min halsduk virad runt huvudet för att det var så jäkla kallt
och hade glömt min mössa!


Julpyntad Coca Cola på julavslutningen..


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha så söt du är :D

2009-12-18 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0