Blood Diamond

Sitter just nu och tittar på Blood Diamond och ser hur snön färgar marken helt vit utanför fönstret, härligt med snö!

Idag åkte jag in till stan med familjen för att Anton skulle vara med på Gaismarknaden och där var också Ingvar Oldsberg som är ifkare och det sa han också så jag var inte ensam haha. Och nästa "kändis" som var uppe på scen var Anders Eriksson som är känd från Galenskaparna och After Shave. 
Efter marknaden så var vi ju änna tvugna att väga upp det dåliga så då tog vi en tripp till BlåvittShoppen och köpte lite blåvita saker.  Jag har kollat in en sak där som jag ska köpa imon wiho!
Sen har jag hållt mig hemma och sett på hockeymatch där Finland slog Sverige, not good!

Imon bär det av in till Frölunda Torg där jag ska mötta upp med min kära efterlängtade kusin Karin. Så ska vi gå och julshoppa lite och bara titta runt i affärerna och vet ni vad jag fick reda på idag? Att min favvoaffär som jag upptäckte i Köpenhamn: New Yorker kommer öppna en affär på Frölunda Torg i April! Jippiee!!!! Jag kommer vara stamkund där!

Ska kolla klart filmen nu..


Massa snö!

snö!

Min lille kissemisse katt <3

Den här ska jag köpa från BlåvittShoppen! Lägg märke till Göteborgs
stadsvapen i mitten på O:et!

Min favvoaffär New Yorker!

See U Later

Kommentarer
Postat av: Micha

Va kul att den ska öppna där :D

Vad söt alice är :D<3

2009-12-20 @ 23:33:15
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

Jag ser det smöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra!:D

2009-12-20 @ 23:33:54
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: m

myspyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys. saknar dig tescolover!

2009-12-21 @ 12:28:53
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0