1 december!

Oj Nu är det redan December då, helt sjukt vad tiden går fort!

Och idag gick elementen igång, tack och lov för det så jag har suttit på golvet vid elementet och pluggat på naturkunskapen tills imon (fick idag tillbaka en uppsats i naturkunskapen som jag fick VG på!). Började även 12:20 idag vilket var gött och gick sedan till fyra så det var en okej dag men brr vad kallt det är ute, nu saknas bara snö.

Tittade nyss klart på första avsnittet av Mysteriet på Greveholm och Magiskt är det enda ordet som beskriver den julkalendern, helt enkelt den bästa av dem alla, ingen kan slå den. Bättre än dom skitkalenderna som dom gör nu som inte ens innehåller jul. Nää här ska det vara en gammal traditionel kalender. Måste även köpa en chokladkalender såklart, det har jag helt glömt bort men om jag köper en imon (2 st för 3 pund på Tesco) så får jag äta 2 st chokladbitar imon hihi, busigt.

Har lyssnat på radio medans jag har pluggat och Grrrr vad jag stör mig på detta tjöt hela tiden om: Jingle bell ball
och hur man vinner biljetten till det och dom nämner den verkligen i varenda jäkla menning! man kan ju knappt lyssna på radio utan att man stör sig på detta prat, vet inte ens vad det är för något, längtar bara tills det är över så man slipper höra detta tjöt.

Lindt choklad o te som pluggbelöning!




Finns inte mycket man behöver säga: Magisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0